divendres, 13 d’abril del 2012

visites inesperades, J&L

Fa com 3 setmanes vaig veure pel fb que en Jordi, company i amic de la dele (delegació d'alumnes de camins) veia retrassada la seva lluna de mel a Xile un dia per culpa duna vaga d'Iberia... Obviament, li vaig contestar al seu mur del fb dient-li que m'acabava de traslladar a viure a Santiago, realment només perquè ho sapiguès, ja que si estava de lluna de mel, tampoc no volia molestar!


Fa uns dies vaig rebre un missatge seu al fb que dimecres i dijous estarien a Santiago per si volia que ens veièssim, i obviament li vaig dir que encantada! Total que ahir ens vam veure en Jordi, la Laura i jo per fer unes birres i parlar d'aquest pais tant llarg i les nostres impressions sobre la seva gent. I avui ens hem tornat a veure i hem sopat junts, i hem acabat fent uns gintonics a Bellavista!


Un plaer Jordi i Laura haver pogut formar part del vostre viatge, a mi m'heu fet una mica més dolça la meva ("llarga") estada a Xile.


PS: "merda" no hem fet foto... sempre ens quedarà el gintonic a Bellavista ;)


Un petó!

1 comentari: