dilluns, 9 d’abril del 2012

5:45


5:45 m'aixeco del llit, he dormit fatal pensant que m'adormiria, em dutxo i em preparo per sortir de casa. Parlo amb els meus pares i ma germana pel whatsapp, ma mare em tracta de boja per sortir de casa a les 6:30 quan l'entrevista és a les 8:00

6:35 surto de casa (he pensat que potser ma mare tenia raó i he sortir 5 min més tard) agafo el metro fins a U. de Santiago

6:50 arribo a la parada de metro on havia d'agafar el bus que em portava a Quilicura

7:00 passa el primer bus, però no para... deu ser que no m'ha vist com allargava el braç, 
7:10 passa un altre bus però tampoc para, mmmmm..... home anava força ple, no deu haver parat pq no hi cabia ni una agulla
7:20 passa un altre bus i tampoc para
7:25 em començo a posar nerviosa, mmmm truco un taxi? no sé ni si està lluny és a dir que a saber quan em pot cobrar!
7:30 s'acosta un bus, aquest l'agafo si o si, el bus para (bien) però va  A TOPE, però no a tope, en plan va molt ple no, va a tope de que no hi pot entrar ningú, però em dic: Carla, l'has d'agafar o llavors si que no arribes ni en broma, total que el bus obre les portes i empenyo fins a entrar, les portes amb prou feines tanquen i li estic menjant el cabell a la noia de devant, però estic dins del bus!
7:40 els primers deu minuts del bus no hi ha tràfic, i jo pensant, mira quina sort encara arribaré aviat... error!! hi havia cua, obviament... tot i així anava força lleugera
7:59 li pregunto a l'home de devant quan he de baixar i em diu que a la segona parada.
8:05 el bus fa la segona parada i baixo, és una zona industrial que fa por, diviso un cartell amb el nom de l'empresa... Arribo a l'empresa i faig l'entrevista

8:39 surto de l'entrevista, mmmmmm on agafo el bus de tornada??? el sentit comú em diu que a l'altra banda de l'autopista en el sentit contrari de on l'he deixat, però no veig cap parada... creuo l'autopista per una passarel·la i al no veure cap parada a prop torno endarrere a preguntar-li a un senyor que s'espera a la parada on havia deixat el bus abans. I em confirma que la parada és a l'altra banda de l'autopista però més endevant. I tant que més endevant, rotllo 1000 metres endevant hi ha una mini-parada on suposadament para el meu bus. Començo a caminar tota vestideta mona per fer l'entrevista, els cotxes em piten... i finalment arribo a la parada.
8:59 arriba el meu bus i per sort no va tant ple com abans, aquest cop podré respirar...

9:30 arribo a Estación Central per agafar el metro, n'he de deixar passar com 3 o 4 perquè no hi ha lloc i passo d'anar un altre cop com en el bus del matí


9:40 passa un metro on hi puc entrar


10:00 arribo a casa... només faig que veure missatges al whatsapp amb fotografies de mones... aaaaahhhhh per sort tinc xocolata....


Com a mínim, l'entrevista crec que ha anat bé, però ara mateix estic feta caldo...

6 comentaris:

  1. Lo dicho: et patrocino els taxis per entrevistes al extraradi de Santiago 
    Tietuchi

    ResponElimina
  2. m'encanta la teva mona.
    Si et serveix de consol, a cas no n'hem menjat (l'un perque té colesterol, l'altra el sucre alt i a la menda no li surt a compte: o mona o "estar mon")

    M'encanta llegir les teves peripècies!

    d'això... sempre és igual, lo de l'autobús, o és que Murphy t'estima tant com a mi????

    ResponElimina
    Respostes
    1. Home... el servei de Transport Públic de Santiago deja mucho que desear... però pot ser que Murphy hagi intervingut!!

      Elimina
  3. fe de rates:

    a cas = a casa

    estar mon= estar mona

    jolín, el cervell em va més de pressa que els dits (llàstima que en lloc del teclat de l'ordinador no m'hagués enganxat al teclat del piano, ara treballaria amb la teva tietuchi) ;)

    ResponElimina
  4. Prova superada. Després d'aquesta crec que ja pots anar per tot Santiago.
    Per cert un bon sustitut de la mona. Petonet.
    3 de 30 (neus)

    ResponElimina
  5. Hmm...encara no sé si t'han agafat o no... (sí, vaig al meu ritme) però si t'agafen...hauràs de fer 1km a peu CADA DIA per tornar a casa?? oxtrex...!!

    ResponElimina