dimarts, 24 d’abril del 2012

#somiserem

Doncs no ha pogut ser no... el Barça no arribarà a Munich! 
Però tampoc no perdem el món de vista... mentres veia el futbol, amb la meva habitual necessitat de fer 2000 coses alhora, també escoltava en Pou per internet (els comentaristes d'aquí són mooooolt madridistes), llegia els comentaris de twitter i comentava el partit per whatsapp amb el grup de "Mallorca". 

En el moment en que ha marcat el primer gol el Chelsea, per twitter han començat a aparèixer tot de retweets que feia un twittaire de gent que deia coses com (i ara iaia m'hauràs de perdonar pels tacos que llegiràs) "joderos ijos de p**a catalanes" , "joderos p**a farsa" i mil barbaritats més que no vull ni recordar... cal? 
En primer lloc, si insultes com a mínim fes-ho sense faltes, i en segon lloc barrejar futbol i política realment és un error (tot i que la majoria ho fem), però cal arribar a aquests nivells? De totes maneres realment no cal donar-hi més importància, de gent inculta i mal educada n'hi ha a tot arreu i de tots els colors: madridistes, culers, periquitos...

Tot i així, us he de confessar, que el meu sentiment catalanista s'ha despertat ja fa temps gràcies a tota aquest tipus de gent! I fa uns anys a Praga i ara aquí a Xile està creixent! Si en un lloc que no m'hi volen... marxo!

Felicitats als que heu anat al camp i heu cridat fins a l'últim moment, jo aquí m'he quedat sense ungles per uns dies! Després de dubtar si anar al bar o no, el Pablito (cosí xilè) m'ha dit que el feien en obert i he optat per veure'l a casa amb la Lucy, que tot i no agradar-li el futbol, sabia que l'"Alesis" era xilè i ha estat veient com jo li cridava a la tele. El que més m'ha agradat ha estat quan m'ha preguntat "hay alguno que tire el balón con efecto?" No sabia què respondre!

Jo, marxo a "tomar onze", que és la manera que tenen els xilens de dir berenar/sopar!

Avui més que mai: Visca el Barça i visca Catalunya!

5 comentaris:

  1. Bon dia, tarda o nit, princesa!

    Acabo d'escriur a RAC1 recomanant el teu blog. Apa, a veure si un dia d'aquests el recomanen.

    petonets

    VISCA EL BARÇA

    VISCA CATALUNYA!

    ResponElimina
  2. per cert, ja has visitat al Paseante?

    http://turoparc.blogspot.com.es/

    ja tardes!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Montse! si que he visitat al Paseante, de fet després de visitar-lo i saber que ell em visita em sento més presionada a cada post!

      Elimina
  3. anònim: VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA. a mi tambè em va saber greu que fosim sliminats, peró que hi farem amb els jocs un es vegades es guanya i altres es perd i s'ha de ser comprensiu i continuar am b la mateixa ilusió. Estàs millor del costipat?, espero que si. Un petó molt fort per totes dues i fins un altra ratet, IAIA FINA

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola iaia!
      Estic millor del costipat! Ara només tinc mocs i algun esternut!! jeje

      Elimina