dimecres, 11 d’abril del 2012

Nyonya

Des de que estic aquí a Chile, tinc comprovat que els dilluns és el pitjor dia de la setmana... La majoria de dilluns m'agafa la tontería i l'angoixa de voler trobar (que no buscar) feina JA! Altres m'agafa l'angoixa de no tenir res planejat durant la setmana i altres m'agafa la melancolia de no estar a Barcelona...

I el pitjor de tot és que sempre ho acaba pagant la familia, una trucada per l'skype per veure com estàs o t'envien un missatge al whatsapp i ja em surt la llagrimeta... si, si què passa sóc sensible, molt sensible! Però és que per molt bona acollida que he tingut aquí a Santiago, com bé em deia ahir la meva àvia en un mail: "has marxat a la fi del món tota soleta, i encara que trobis una familia molt acollidora i tinguis bons amics, que és el millor que podries trobar, no són ni la teva familia directa ni els amics que has deixat aquí". 
I la iaia, té raó... i no sé perquè els dilluns aquest sentiment s'apodera de mi... i especialment aquest dilluns passat que tenia a tota la familia menjant la mona... no vull pensar la melancolia que tindré el dia de Sant Jordi!! Crec que m'autocompraré una rosa i li diré al florista que faci veure que me la regala! 

Amb el temps suposo que tot això ho veuré més lluny i potser ho trobaré menys a faltar, o potser no... el temps dirà! 

Enfi, gràcies familia i amics per suportar-me des de la llunyania, tinc pendents varis mails i missatges, ho sento, però vull fer-ho bé i no contestar 4 ratlles ràpides!

Petonets!



5 comentaris:

  1. i la iaia té raó...!

    Una abraçada sister

    ResponElimina
  2. Ànim Carluchiiiiiiiii!!! Tot passarà... La feina arribarà... Falta molt poquet!!! Ho sé... Mentrestant, gaudeix de les coses maques que tens al voltant, que hi son, i quan vingui la feina no tindràs temps ni de respallar-te el cabell... Bé, ben pensat i tenint en compte la sang que et corre per les venes, per estar mona segur que trobaràs temps Petoneeeeeets!!!!

    Tietuchi

    ResponElimina
  3. pensa que els dilluns son dolents per tot-hom: Estàs cansat, queden molts dies perque torni a ser festa ... tot porta a dir que el dilluns és el pitjor dia de la setmana.
    3 de 30 (neus)

    ResponElimina
  4. NOOOOOOOOOOOO, no hi ha dilluns, no hi ha dilluns, no hi ha dilluns, etc.... (repite conmigo)

    NO HI HA DILLUNS!!!

    Al final l'Atleti ens ha fallat, casumdena!

    jo no t'envio emails perquè no tinguis tanta feina (si te n'envio m'hauràs de contestar i la liarem), així que.... ja en tinc prou amb el guatxap, el carallibre i el blog.

    però tontaaaaaaaaaaa, no em facis plorarrrrrr!!!!! snif...

    recorda: NO HI HA DILLUNSSSSSSSSSSSS

    tots els dies són iguals (que el dimarts, que el dimecrs, que el dijoooooooous, etc, però NO HI HA DILLUNS)

    PETONETSS

    ResponElimina
  5. no hi ha dilluns, no hi ha dilluns, no hi ha dilluns...
    petonets als 4 :)

    ResponElimina