dimecres, 16 de maig del 2012

Santo Domingo de la Calzada

Avui 16 de maig és Santo Domingo de la Calzada (Sant Diumenge del Camí), patró dels Enginyers de Camins. En aquest dia, el Col.legi d'Enginyers de Camins Canals i Ports de Catalunya organitza un acte per celebrar el sant del nostre patró. Abans era una festassa, però des de l'any passat i per culpa de la crisis l'acte es va reduïr a un concert al Palau de la Música a Barcelona, amb els homenatges i parlaments corresponents i un pica pica. Un d'aquests homenatges és pels nous enginyers, se'ls hi dona un casc amb el seu nom com a senyal de benvinguda al món professional. 

L'any passat em vaig col·legiar massa tard i no em van deixar recollir el casc, i aquest any estic a l'altra punta del món i tampoc podré recollir el meu casc, a més a més l'Escola de Camins a diferència d'altres escoles de la UPC tampoc ens va fer una graduació l'any passat quan vam acabar, total que ni acte del col·legi, ni graduació, res de res! És una tontería però després de 7 anys estudiant m'haguès agradat una celebració oficial amb familia i amics... Sort que tinc uns amics que no me'ls mereixo i entre tots ens hem fet les nostres particulars festes de celebració i vam fer una anti-graduació en senyal de protesta!
Antigraduació 2010
Abril 2011 - "I ara què?" - Pau i Carla Enginyers
Ara parlava amb el Xavi pel whatsapp i m'ha enviat una foto tots maquejats (amb una birra a la mà, com no) i m'ha recordat el dia que era avui... passeu-ho bé nens, la situació laboral actual és una merda, però després de tants esforços ens ho mereixem!
Santo Domingo de la Calzada 2011

2 comentaris:

  1. Anònim: Dons VIVA SANTO DOMINGO!!!!!!!.... I QUE I VOLS FER SI LA VIDA EA AIXÍ DE INJUSTA. Peró ya vendrán tiempos mejores, i ja veurás copm encara recordareu aquests mals temps amb nostalgia. Anim i endevant que la vida es bella!!!!!. Petonets molt dolços per la meva nena llunyana. IAIA FINA.

    ResponElimina
  2. A Indusrials tampoc no ens fan res. Un copet a l'esquena i ale, a la calle! Indignació!! Jo també vull festa de graduació!!

    ResponElimina