dimarts, 27 de març del 2012

setembre/març

I torna el dilluns i torna la vida normal... mmmm vida normal? a 12.000 km del que fins ara consideraves casa teva? De normal res!! Per un moment et pares a pensar i dius: estic al "cul del món" amb tot de coses noves per conèixer, però... Què he vingut a fer aquí? Si, buscar feina, així que "al tiro pongámonos a ello"! Bueno de fer ja vaig començar la setmana passada, però ahir em va entrar com unes ansies de trobar, que no buscar... enfi, el problema és que en cap lloc t'ensenyen el que és tenir paciència, i encara menys paciència per buscar feina i trobar-ne! I encara menys quan ja portes uns mesos buscant-ne a casa teva! 

El "problema" és que com he dit abans, estic al "cul del món", un lloc nou per mi, i com tot lloc nou al principi costa fer-lo teu, hi ha un període d'adaptació on tot és una novetat, i a mi, personalment m'agobia aquest període... És com quan comença el curs al setembre, horaris nous, classes noves... bfff jo sóc més de novembre quan ja tot rutlla i saps de què va tot! Doncs clar, ara em trobo amb el particular "setembre" de l'hemisferi sud, és a dir el Març, i a més a més li afegeixes un país nou, un continent nou, una llengua nova... etc, etc... Vaja, un nou "SETEMBRE/MARÇ" en majúscules i negreta! Però bueno, "al mal tiempo buena cara", i poc a poc (esperem) les coses aniran sortint! De fet, ahir quan ja donava per perduda el tema de la Universitat, em van enviar un mail que comencem les classes el dilluns vinent! I a més a més ma germana m'ha passat el nou CD de Mishima "L'Amor feliç", així que, definitivament, les coses comencen a rutllar!! :)



Avui la Lucy, m'ha acompanyat a veure la Universitat, i després d'anar a un lloc on no tocava (resulta que hi ha un carrer que té la mateixa numeració 2 vegades, i obviament el Google Maps, m'ha portat on no tocava), hem trobat la Universidad Central de Chile, hem "enganyat" als guàrdies de la porta i ens han deixat entrar a tafanejar. Com veureu no és la plaça de Camins, però l'edifici en si m'ha agradat, ja veurem que en penso quan comenci les classes!!

Per cert, caminant per trobar la Universitat, ens hem topat amb una esglèsia, la qual li diuen "Sacre Coeur" per la seva semblança amb el "Sacre Coeur" de París... És curiós com n'arriba a ser d'eclectica la ciutat... esglèsies, edificis alts, edificis baixos, cases... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada