dijous, 8 de març del 2012

Equipatge

A una setmana de marxar començo a ultimar les compres "imprescindibles"* per marxar en condicions... imprescindibles?! 


Estic veient la situació d'aquí a una setmana, tot llest sobre la taula del menjador a punt per encabir-ho en les dos maletes de 23 kg que puc portar (he comprat un altre equipatge de 23 kg, ja que el Sr. Airfrance amb el meu modest bitllet de 1200 euros només em permet portar una bossa de 23 kg, i comptant que marxo per força temps, que hauré de passar per un hivern i un altre estiu, que sóc una princeseta i em vull emportar tots els meus vestidets/sabatetes/faldilletes i que marxo a l'altra punta del món... doncs què menys que comprar un altre equipatge!)! Total que, el què deia, que en una setmana ho tindré tot llest sobre la taula del menjador per encabir-ho a les bosses i quan ja estiguin plenes encara em faltarà la meitat de coses que em vull endur... 

Realment, no sé si necessito per viure tot el que em vull endur, però suposo que com que no sé què em trobaré, i que estaré lluny de casa quantes més coses porti que em recordin casa meva, més a prop m'hi sentiré... O no, però això és el què vol pensar el meu cervell ara mateix!! 


Què us endurieu vosaltres SI o SI en la meva situació?

Enfi, vaig a desenterrar la roba d'estiu i començar a triar què m'emporto... Una miqueta de música per amenitzar la tarda!
Nervisss!!


*Imprescindibles = maquillatge, llapis d'ulls "tapa ojeras", desmaquillant, funda per l'ordinador, cremeta per la cara, tovallola de viatge... Si què passa, tonteríes, algun problema?? Per això he posat "imprescindibles", segur que moltEs m'entendreu... obviament quan arribi allà i ja estigui ambientada, ja sabré a on anar a comprar totes aquestes tonteríes, però així quan arribi me n'oblido per un temps... :D

1 comentari:

  1. HOLA C Arla soc la iaia i estic fent proves de comentaris. Un petó iaia FINA

    ResponElimina