dilluns, 30 de juliol del 2012

Renca la lleva

Sé que "molts" esteu esperant la crònica de la meva arribada avui a la obra així que no us faré esperar, però ho faré de manera esquemàtica:

06:00 sona el primer despertador
06:01 sona el segon despertador
06:03 sona el tercer despertador i m'aixeco :D
06:51 surto de casa
06:59 tinc sort que el bus 503 ha passat ràpid i arribo a estación Mapocho per agafar el segon bus
07:10 agafo la B20 direcció Población Miraflores
07:20 diviso el cartell del qual l'Eli em porta parlant dies "Renca la lleva" al més pur estil "Hollywood" enmig de la muntanya... un dia d'aquests li faig foto!
07:45 veig la fàbrica de Coca Cola on m'havien dit que m'havia de baixar, però com que no veig cap cartell de la meva obra no baixo, faig el mateix amb la parada següent, fins que al cap de dos parades d'on suposadament havia de baixar veig que la he liat i em baixo
07:50 truco a un company de la feina i em pregunta: ¿dónde tai Catalana? i jo contesto ¡Pucha Seba no lo sé! Diviso una de les grans vies (Americo Vespuccio) m'oriento i tiro del meu sentit comú. El company de feina em truca i em diu que em quedi a un lloc que em vé a buscar.
07:52 un cotxe toca el clàxon, és el meu nou jefe de l'obra em diu que pugi! El company de feina ens adelanta
07:55 arribo a l'obra i comença el dia....

Una hora per arribar a la cresta del mundo perdent-me i tot, no està malament, si és que es pot arribar a tot arreu en transport públic!

Us passo una foto pq us imagineu on està situada la nova obra, i un altre dia us explico les primeres impressions, perquè entre els nervis i el matinar estic KO!!




3 comentaris:

  1. Tota una aventura el primer dia. S' haurà d' estalviar per comprar un cotxe de 2ª, 3ª ma?
    O fer-se amiga de company/a de feina perque et porti.
    Avui vaig a Segur i li llegiré a la "iaia Fina", segun que te algun comentari.

    Sort amb el segon dia ¡¡

    Neus.

    ResponElimina
  2. Jo també voto pel cotxe... fem una recol·lecta familiar pel Nadal? Igual arriba pel Beetle y los dejas a todos alucinaos...
    M'ha agradat lo de "pucha no lo sé"... Sort amb el segon dia!!

    Petonets,

    Tiettuchi

    ResponElimina