diumenge, 15 de juliol del 2012

cap de setmana llarg

Aquest cap de setmana, havíem d'anar d'excursió a Mendoza a veure el Xavi, però per por de quedar-nos aïllats a Argentina per culpa del temps i per voler estalviar diners per la meva futura independització, finalment m'he quedat a Santiago. Animal ens veurem ben aviat! :)

Divendres vam sortir amb l'Anna i uns companys de la seva feina per Bellavista, era la tercera vegada que intentàvem entrar a un bar/discoteca que es diu Constitución, l'entrada era de 4 luques (6 euros aprox) sense consumició, no és barat però és el preu estàndard que es paga per la zona. Tot i que vaig començar la nit badallant i morint-me de son a certa hora de la matinada em vaig espavilar i vaig acabar tornant a casa ben de matinada! Dissabte era casi un cadàver, la veritat és que he estat plegant tard tota la setmana de la feina i el cap de setmana anterior entre els assaigs i els concerts de gospel amb prou feines vaig descansar, així que divendres vaig fer un sobre-esforç que vaig pagar dormint gairebé tot el dissabte! I dic gairebé perquè pel matí vaig anar a veure un apartament per Providencia que no em va agradar :(

I avui diumenge hem quedat amb l'Eli, l'Anna i la Lyn per pujar al Cerro San Cristóbal i menjar un lomo a lo pobre al restaurant Divertimento Chileno un restaurant als peus del cerro. El cerro estava ple de gent, corrents, en bici, d'excursió, fent pic-nic... a més a més per estar a l'hivern feia una caloreta molt agradable! El lomo a lo pobre ha complert les expectatives (només cal que veieu la foto), i per intentar cremar les calories no cremades pel matí hem anat fins a Bellavista per visitar la Chascona, la casa de Pablo Neruda, però al ser un cap de setmana llarg i com que els nens estan de vacances quan hi hem arribat les entrades estàven esgotades, total que deixem la Chascona per més endevant! Finalment hem caminat fins a Plaza de Armas y la Moneda y hem descobert que a sota del palau de la moneda hi ha un centre cultural força interessant, però que hem decidit deixar per un altre dia ja que amb la caminada que estàvem fetes caldo!



I demà dia festiu, aprofitaré per omplir la nevera ja que la Lucy ha marxat a Pucón una setmana i ja que no treballo podré parlar amb la familia a una hora decent!

2 comentaris:

  1. EEEEei!
    Cap comentari? com és? sóc la primera, avui? ara que hi penso, com que la iaia Fina ja és a Segur...
    Jo, avui i fins dijous, que agafo l'avió, sóc a casa, a blanes. he vingut a veure la tieta Montse i els fills i néts.

    Com que només m'hi estaré tres dies, vaig de cul. Avui he estat a barcelona, demà toca "pelu" amb mare, a la tarda, mare, al vespre, mare... demà passat al matí, mare, a la tarda mare i a la nit soparé amb en Jordi, la Violeta, en Martí i en Caïm, tinc motles ganes de veure'ls!

    Saps què? tu passes fred a Xile i jo a París! allà, mentre jo em vesteixo d'estiu (perquè estem a l'estiu, coi!) les noies es posen mitges negres tupides (i jo em foto de fred), però és queeeeee NO TOCA!!! NO TOCA,en ple mes de juliol, portar mitges negres tupides, homeeeeeeee!!!

    Tranquil·la, que trobaràs un apartament ben aviat, ja veuràs. A París lloguen "zulos" caríssims de... (agafa't) 9 metres quadrats! (si, ho has llegit bé!) així que estic convençuda que en trobaras un de - al menys- 10 o 15 metres quadrats i bé de preu...

    és broma, estic segura que trobaràs un apartament DECENT!!!!

    Apa, et deixo, que són quasi les 11 de la nit i en aquestes hores, a París ja estaria dormintttttt

    Una abraçada, guapíssima!

    Montse (no em deixa entrar, el blogger dels Qll... vull dir el blogger ditxós!)

    ResponElimina
  2. Carluchi, llegit... A la Iaia Fina li llegiré avui per telèfon i a veure si s'anima i em dicta alguna cosa per posar... Petoneeeets...
    Tiettuchi...
    Montse... Petonets per a tu també... I un dia d'aquests truco a la Tieta Montse a veure com està... Suposo que em dirà el mateix que em diu la meva: que está solita y abandoná... Jeje... Quina enveja París!
    Mano

    ResponElimina