dimarts, 30 de setembre del 2014

estimada Georgina...

Diumenge vaig fer "facetime" amb la família, iaies, papes i Georgina plantats al davant la tablet del papa i jo, que m'acabava de llevar estirada al sofà badallant... quan portes 2 anys i mig fora de casa els "skypes/facetimes" perden freqüència, en aquests temps peró, gracies al whatsapp els bons dies i bona nits, tot i la diferencia horària, escurcen distancies i donen una quotidianitat que sembla impossible a 12.000 km de distància... Tot i així cada dues setmanes aprox. i encara que sigui uns en pijama i altres acabats de dinar toca el corresponent facetime/skype per veure'ns les cares i explicar totes aquelles coses que el whatsapp no deixa fer amb detall...

I la sister que marxa amb els escocesos... la Júlia que està fent les amériques al Estats Units i el cul inquiet de la Maria passant fred al nord d'Espanya... les nenes Moreno Cereijo, Saez Cereijo repartides pel món... pobres mames i iaies el fart de patir i plorar que es fan aquests dies... 


La Georgina es queixava que la mama no li havia fet un àlbum de fotos ara que marxava ella, així que aquí va aquest post/àlbum de fotos dedicat per tu (amb el material que tinc disponible ara mateix, que és poc, ho sento iaia no en tinc més!), que amb els temps que corren sembla més Logic que sigui digital que imprès en paper ;) !!

















Passa-ho súper bé, aprèn molt anglès, open your mind, tingues paciència que es la mare de la ciència, truca als papes, abrigat, fes amics, fes skypes, posa't en modo making friends i sigues tu mateixa... que amb això en tens més que suficient i quan et trobis una mica enyorada... obre l'spotify o el youtube i posa una cançó dels Manel o els Amicsde les Arts, jo he descobert que es el millor remei davant d'aquestes situacions! 



Bon viatge i ens veiem per Nadal! :)

3 comentaris:

  1. Carla,, semo
    Pre hem fas plorar¡, no sabia que havies escrit aquesta Carta a la georgina avans de venir!, ni que la teva germana es queixava de que no l he fet un album de fotos¡, haure de ferli alguna sorpresa quan vingui,!
    Un petonet!,


    ResponElimina
  2. la teva germana és tant despistada que feia moltissim que no entrava al teu blog! I resulta que llegeix-ho el teu blog 20 dies després que l'hagis publicat i que jo ja estigui a Edimburg! =)

    Quina il.lusió sister!! =)

    GRàcies gràcies gràcies

    ResponElimina
  3. M'encata. Jo tmb us vull veure per Nadal. Petons

    ResponElimina