dijous, 14 de març del 2013

#Casiunany

Ja fa casi un any que vaig arribar... què fort!!
En el últim any...

- he fet 3 vegades un viatge de 14h creuant 3 cops mig món
- m'he desesperat per buscar feina
- he refusat alguna oferta de feina
- he trobat feina
- he conegut gent nova
- he conegut millor gent ja coneguda
- he conegut millor Xile i la seva gent
- he fet molts bons amics
- m'he independitzat
- he passat de tenir un iphone, a un mbl trencat a un tronco-mobil sense whatsapp fins a nou avís
- he trobat a faltar la familia
- he passat el Nadal en familia
- he tinguts visites del més curioses a Xile
- m'he sentit sola
- m'he sentit molt acompanyada
- he après (i segueixo aprenent) com funciona una obra

- he plorat
- he rigut
- he viatjat a l'Argentina
- he parlat com a Xilena (o ho he intentat) cachai?



en definitiva... he viscut! A les portes de fer un any a Xile, em poso a fer balanç, i sense entrar gaire al detall... aquest any ha estat positiu! :)

1 comentari:

  1. KARLUNX¡¡¡ Jo ho tinc clarissimmm que fa 1 any que vas marxar ¡¡ el dia 16 de març ¡¡
    El temps segons com, va molt rapid o molt a poc a poc ¡¡¡
    De tot el que dius el mes important es valorar tot aquest temps com a POSITIU ¡¡

    ei ¡¡ soc la Neus ¡¡¡ Mua

    ResponElimina