dilluns, 3 de setembre del 2012

rutina

Aixecar-se a les 6:05 del matí agafar la 410 a les 7:00 que em deixa a plaça de Renca i desprès la B09 o la B20 que em deixa a Miraflores devant de la obra, caminar els 1.000 metres que em separen de la meva oficina, pel camí saludar a l'Antonella i la Barbara i als viejitos que poc a poc començo a conèixer, instal·lar el portàtil saludar a l'Alejandro, a l'Álvaro i al Marco i començar a currar... en funció del dia hi ha més o més i més feina però en general el dia passa ràpid i a les 6 marxen els viejitos i els cascos blancs ens quedem una estona més, finalment la cosa es fa insuportable i d'alguna manera o altra (sempre em porten, sóc una mimada o regalona que diuen aquí) arribo a Providència on els dilluns tinc gospel i els altres dies o tinc una onze a casa el Pablo i el Mariano amb l'Eli i l'Anna, un vi a casa amb la Vale i la Inés o un carrete improvitzat amb els de la feina al pis... Nova gent, noves situacions en llocs diferents que entre trucades d'skype i whatsapp's es van fent normals en el meu dia a dia!

I així passen les setmanes entretinguda esperant que vingui el pròxim objectiu com la sister que arriba dissabte, la mama que arriba en 15 dies, l'Uri i el Bellso que arriben en uns dies més o les ganes que tinc de veure el papa i a la familia per Nadal... la vida passa volant però com veieu, avorrida no estic!

3 comentaris:

  1. No tens temps d'avorrir-te, no...

    Nosaltres ja som a casa (provisionalment), ja que jo si que m'hi quedo, que ja he començat a currar, però el capità haurà d'anar a buscar el Blauet, que s'ha quedat a la france, amb el motor espatllat (l'estan arreglant). Un estiu diferent, aquest...

    Disfruteu, tu i la sister, eh? i jo sóc del "bando" del "papa i la família: ens veurem per Nadal! petonsssssssssss

    ResponElimina
  2. Demà primera tanda de maleta plena d'encàrrecs ... petons ... fins aviatNeus

    ResponElimina
  3. tanta rutina tanta rutina... que la teva germana i la teva mare ja estem aqui!!! i marxem diumenge!!!!

    sister

    ResponElimina